section-with-bg

Marketing & SEO Magazin Online

O multitudine de instrumente de marketing puse la dispozitia ta pentru a te ajuta sa vinzi. Cupoane,reduceri, produsul zilei si multe altele, te astepta in platforma eShopTen.

Optimizarea SEO a magazinului online respecta recomandarile motoarelor de cautare.

Quick View

Poti vizualiza produsele rapid, atunci cand se da click pe un anumit produs. Astfel, clientii pot vedea intr-o fereastra de tip pop-up, caracteristicile produselor care ii intereseaza precum nume, cod, poza, variante selectabile, pret, stoc.

Mai mult decat atat, produsul se poate adauga direct in Cosul de cumparaturi, iar procesul de cumparare este unul mai rapid pentru clienti.

Thank you page dupa criteriile GPeC

Ai posibilitatea de a introduce in pagina un slider cu produse recomandate de magazin, sumarul de comanda si sectiune de contact.

Acest lucru ajuta foarte mult pentru a oferi senzatia de transparenta, a retine utilizatorii mai mult in magazin si, bineinteles, sa cumpere mai mult.

Pagina 404 dupa criteriile GPeC

Conform criteriilor GPeC de bune practici in eCommerce, am creat articolul "Pagina eroare" care permite modificarea paginii 404.

In plus, am mai adaugat si sectiunea cu produse recomandate care ajuta utilizatorii sa nu se piarda in acea pagina de eroare si sa continue navigarea in magazin.

section-with-bg

Watermark

Aplicatia WATERMARK presupune adaugarea unor watermark-uri pe pozele produselor tale. De exemplu, daca doresti sa iti evidentiezi magazinul poti adauga un watermark cu logo-ul propriu pe fiecare produs. De asemenea, exista situatii cand doresti ca produsele care nu sunt in stoc sa ramana pe site, insa sa fie specificat ca produsele nu sunt momentan disponibile in stoc.

Folosind aplicatia de watermark, poti personaliza pozele produselor care au un impact foarte mare asuprea deciziei de cumparare, acest lucru conducand catre vanzari mai mari. Aceste watermark-uri se pot adauga automat doar produselor care au imagini incarcate de pe o sursa externa.

Lista de Cadouri

Aceasta aplicatie este utila pentru clientii tai care doresc sa le trimita rudelor sau prietenilor lista lor de dorinte sau cadouri pe care vor sa le primeasca.

Scopul acestei functionalitati este de a transforma wishlist-ul in gift registry. Mai exact, se adauga data, numele produsului, descrierea, etc., urmand ca mai apoi sa se primeasca un URL unic pe care clientii sa-l trimita cunoscutilor prin platformele de socializare sau prin e-mail cu ajutorul unui formular.

De asemenea, exista posibilitatea de a fi trimis si offline.

Mai departe, daca un prieten acceseaza link-ul si cumpara produsul,  ceilalati useri vor vedea ca acel produs a fost cumparat si pot, astfel, alege un alt cadou din lista. 

Cosuri Abandonate

Exista situatii in care unii dintre vizitatorii site-ului tau pot abandona produsele in cosul de cumparaturi din diferite motive.

In eShopTen exista posibilitatea de a vizualiza cosurile abandonate din site in panoul de administrator. Mai mult decat atat, poti exporta produsele aferente cosurilor abandonate intr-un fisier, pentru ca mai apoi sa ii poti trimite un e-mail clientului in legatura cu situatia cosului sau.

Prin intermediul acestei metode poti sa-i oferi clientului diferite facilitati, precum reduceri, transport gratuit, etc. In plus, atunci cand un vizitator isi introduce adresa de e-mail pe site (isi creaza cont, se aboneaza la Newsletter, trimite un formular, etc.) si are produse ramase in cos, acesta va primi o alerta in contul sau de e-mail in care i se va semnala ca are produse abandonate in cos si ca poate sa revina sa le achizitioneze.

Optimizare Google Site PageSpeed 

Daca magazinul tau se incarca foarte greu exista o probabilitate foarte mare ca utilizatorii sa renunte si sa-l paraseasca.

Acesta poate fi un semn pentru Google ca experienta oferita de pagina de destinatie este de slaba calitate, ceea ce ar putea avea un impact negativ asupra promovarii si a afisarii magazinului in motoarele de cautare.

section-with-bg

Promovarea pe Facebook cu Facebook Pixel + 9 evenimente urmarite

Poti seta Facebook pixel folosit pentru crearea audientelor de remarketing, optimizarea anunturilor precum si monitorizarea conversiilor.

Evenimente folosite: PageView, ViewContent, Purchase, CompleteRegistration, AddToCart, Search, InitiateCheckout, AddToWishlist, Lead.

Integrare cu Google Tag Manager

Sectiunea Google permite acum integrarea platformei eShopTen cu diverse unelte oferite de acest serviciu.

Pe langa Google Analytics, poti acum configura usor si Google Tag Manager, Google Adwords Conversion, precum si sa confirmi proprietatea asupra domeniului pentru Google Search Console.

Produsul zilei

"Produsul Zilei" campanie cu cronometru de expirare a ofertei.

Apare in homepage si in pagina de categorie. Poti scoate in evidenta un produs care are succes sau care are o oferta foarte buna de pret prin sectiunea produsul zilei.

Aceasta va fi vizibila pe pagina principala, dar si pe paginile categoriilor si subcategoriilor.

Generator de creatie pentru newslettere

Generatorul de newslettere impreuna cu optiunea de abonare la newsletter pe care noi le punem la dispozitia ta, te pot ajuta sa tii clientii la curent cu ultimele noutati din magazin.

Nu iti lasa clientii sa uite de magazin, un client care a cumparat macar o data este extrem de pretios.

section-with-bg

NewsMAN & MailChimp & WhiteImage

Integrarea platformei cu NewsMAN, MailChimp si WhiteImage ofera posibilitatea trimiterii in siguranta a newsletterelor si a mailurilor tranzactionale catre clienti.

Promotii

Noi iti oferim facilitatea de a crea o multitudine de promotii: reduceri de produs, de pachete, gratuitati si multe altele. Toate promotiile create de tine vor avea un landing page dedicat in care clientii pot intra si vedea doar produsele din promotia respectiva.

Review-uri

Oferim clientilor tai facilitatea de a-si exprima opinia asupra unui produs printr-un comentariu si rating. Este important pentru tine, deoarece un comentariu bun poate creste increderea clientilor in magazin si in produsele comercializate.

Live chat

In codul de urmarire din panoul de administrare poti da paste la scriptul oferit de aplicatia de chat aleasa de tine. Asa ca, nu te limitam la un soft anume, poti alege ce te avantajeaza mai bine.

Cupoane de reducere

Cea mai puternica arma a unui magazin online este felul in care isi promoveaza produsele.

Ofera-i clientului tau un avantaj, un beneficiu, o promotie sau o reducere - orice l-ar putea convinge sa cumpere. Noi iti punem la dispozitie cupoane, vouchere si coduri de reducere de tip alfanumeric, valorice sau procentuale, acordate in baza unei actiuni (abonare la newsletter, comanda, etc). Poti seta restrictionari la numarul de utilizari, valabilitate, comanda minima.

Integrare Google Analytics

Google Analytics este o unealtă gratuită prin care se pot vizualiza cu ușurință rapoarte foarte detaliate ale site-ului.


Magazinul tau și contul Google Analytics se pot conecta cu ușurință în panoul de administrare printr-un singur click.

section-with-bg

Comparatoare preturi

Iti poti incarca produsele automat in unul dintre comparatoarele de mai jos pentru ca noi avem deja integrarea facuta. Trebuie doar sa alegi ce categorii, produse sau marci sa fie vizibile in comparator. Avantajul folosirii unui comparator este ca acesta poate spori atat volumul vanzarilor, cat si vizibilitatea.

shopmania.ro

price.ro

compari.ro

cauti.ro

smartbuy.ro

clubafaceri.ro

okazii.ro

META titlu, descriere, cuvinte cheie

Meta titlu, descriere si cuvinte cheie generate automat in functie de cuvintele folosite de tine in descrierea produsului si a titlului, fara a mai fi nevoie sa modifici de mana fiecare cuvant cheie al unui produs.

Meta tag-urile sunt foarte importante pentru ca asa poti ajunge pe pozitii de top in cautarile de pe diverse motoare de cautare. De aceea, produsele din magazinul tau trebuie sa aiba descrieri si titluri unice, cu cuvinte cheie foarte specifice.

Daca vei folosi acelasi text in meta title/description pentru mai multe pagini din site, vei pierde din traficul organic si implicit ranking pentru cuvinte cheie.

Standard SEO auditat periodic de catre specialisti externi, pentru platforma

Primim frecvent audit SEO din partea expertilor din industrie pentru a mentine platforma la standarde inalte si ancorata in prezent. Cu noi, ai siguranta ca noile practici in materie de SEO vor fi disponibile si pentru magazinul tau.

SEO Friendly URL

Aceasta functionalitate permite ca linkurile magazinului tau sa contina cuvinte cheie si sa arate exact unde duce acel link. Spre exemplu este mult mai usor sa stii unde esti cand vezi un link de genul:

www.numesite.ro/accesorii/headpieces decat

www.numesite.ro/pagina.php?id=198925585.

ALT Tag imagini produs

Tagul „Alternative Text” face ca motoarele de cautare sa inteleaga despre ce este vorba in imaginea adaugata in magazin si, de asemenea, ajuta la identificarea si aparitia ei in rezultatele cautarii pe Google Image Search prin cuvintele cheie aflate in descrierea imaginii. Este recomandat ca de fiecare data cand adaugi o imagine in magazin, aceasta sa aiba o descriere relevanta a ceea ce contine poza.

Integrari

Platforma eShopTen este o platforma vie care se dezvolta continuu. Tinem foarte mult la feedback-ul si nevoile clientilor nostri asa ca, atunci cand apare ceva nou pe piata sau o nevoie noua, incercam pe cat posibil sa se regaseasca si in platforma noastra.

Retargeting.biz 2Performant Ve Interactive Profitshare Marketplace

section-with-bg

Magazine fizice

Am adaugat o noua functionalitate foarte utila pentru magazinele online care sunt prezente si offline. Poti adauga poze cu magazinele tale, poti introduce orarul lor, locatia pe harta si multe altele.

Functionalitatea poate fi gasita in Useri si Setari> Setari website sub denumirea de afisare magazine in meniu, iar definirea datelor in Management Site>Magazine offline

Integrare SendSMS.ro

Prin serviciul integrat SendSMS, eShopTen iti ofera posibilitatea de a comunica usor si rapid promotiile din magazinul tau online sau statusul comenzilor clientilor tai.

Clientii tai au acces la telefonul mobil in orice moment si, astfel, mesajele SMS sunt deschise in cateva secunde. Spre deosebire de e-mail-uri, care sunt adesea blocate de filtrul anti-spam, destinatarii primesc imediat SMS-ul.

Tag-uri canonice

Canonicalizarea se refera la pagini web care au continut similar, dar au URL-uri diferite. Si cum continutul duplicat este intotdeauna o problema pentru motoarele de cautare, este extrem de indicat sa-l organizezi intr-un mod in care fiecare piesa de continut are doar un URL.

Tag-ul de URL canonical este aplicat pe pagina cu continut duplicat si te va ajuta in fata motoarelor de cautare.

Blog

Blog-ul este un mod eficient de comunicare online cu clientii tai. Cu ajutorul blog-ului poti informa vizitatorii cu privire la noutatile magazinului, produse si promotii. Utilizarea unui blog pe site reprezinta o modalitate de a genera trafic si vanzari pentru magazinul tau online.

Cu ajutorul blogului poti creste in cautarile google prin crearea de continut calitativ si relevant pentru magazinul tau.

Mai multe articole (pagini) inseamna mai multe link-uri pentru magazinul tau. Mai multe link-uri genereaza mai multe oportunitati de a atrage vizitatori pe site, care au sansa de a converti (face cumparaturi).

Coduri de urmarire in header, body si in finalizare comanda

Cu noua sectiune de coduri de urmarire in orice zona din pagina (header, dupa body, before body si in thank you page) poti urmari mult mai bine ce fac utilizatorii magazinului, seta goal-uri si valoarea lor, poti face remarketing si mult alte actiuni de marketing.

Modul Notificare Wishlist

O lista de dorinte este o caracteristica reprezentativa a eCommerce-ului care permite cumparatorilor sa creeze colectii personalizate de produse pe care doresc sa le cumpere si sa le salveze in contul lor de utilizator pentru referinte viitoare.

Pe langa beneficiul evident al imbunatatirii experientei de cumparaturi a clientilor, listele de dorinte au puterea de a oferi o valoare strategica mult mai profunda comerciantilor online.

Pentru clienti, o lista de dorinte creeaza posibilitatea de a salva articole "pentru mai tarziu" daca nu se pot angaja la o achizitie in acel moment si le pot gasi rapid ori de cate ori se intorc la magazinul dvs.

Care sunt avantajele Wishlist-ului?

Puteti identifica cu usurinta tendintele si puteti optimiza tacticile de merchandising pentru a le valorifica.

Puteti masura rapid si usor eficacitatea campaniilor dvs. de email marketing si puteti stabili care tactici genereaza cele mai bune rezultate: oamenii raspund la vanzarile flash, la cupoane sau la ofertele de transport gratuit

Puteti analiza date specifice pentru a vedea ce articole sunt salvate in wishlish pentru mai tarziu si ce articole se achizitioneaza de fapt, ceea ce va va ajuta sa identificati problemele care stau la baza vanzarii dvs.: nu oferiti suficiente informatii? pretul este prea mare? clientul asteapta promotie speciala

Modul raportare redirect-uri in timp real

Modulul avansat de raportare 404 si redirect in timp real este o unealta indispensabila in strategia SEO a oricarui site intrucat acesta are in componenta sa functia de raportare in timp real a rezultatelor de tip 404 indexate de site-ul dumneavoastra.

Totodata, aplicatia se foloseste pentru redirectionarea paginilor care au disparut din site. Este foarte importanta redirectionarea corespunzatoare a paginilor care inregistrau trafic organic astfel incat motoarele de cautare si utilizatorii sa gaseasca produse similare.

Citeste aici mai multe detalii despre cum functioneaza modulul >>

Descopera toate functionalitatile din categoria Marketing & SEO

Google Site PageSpeed mediu peste 90

Generator de creatie pentru newslettere

Oferta zilei

Live chat

Grupuri diferite de clienti

Adaugarea produsului in wishlist

Modul de produse similare/asociate, cele mai vandute, cele mai populare produse, cele mai populare marci, ultimele produse vizitate, cele mai apreciate produse

Integrare Google Analytics

Magazine fizice

Optiunea de abonare la newsletter

Cupoane, Vouchere si Coduri de reducere

Comparatoare preturi/Feed-uri

Integrari

Posibilitate adaugare reguli de discount la nivel de produs, furnizor, marca sau categorie, interval de pret sau grup de clienti

Numar nelimitat de promotii cu iconite si Landing Page dedicat

Review-uri produse

Etichete editabile de reduceri, oferte, promotii

Comparator produse

Google E-Commerce Tracking

Integrare WebMaster Tools

Integrare cu social media: Twitter, Facebook, Pinterest, Instagram, Youtube

META titlu, descriere, cuvinte cheie

SEO Friendly URL

Tag-uri canonice

ALT Tag la imagini produs

Generare automata H1, H2... H6

Tag-uri REL PREV și NEXT REL

Tag-uri NO INDEX NO FOLLOW

Generare automata a hartii site-ului pentru o mai buna indexare in motoarele de cautare

Design optimizat pentru SEO

Actualizare constanta cu noi optimizari, in urma schimbarilor de algoritmi din cadrul motoarelor de cautare

Generarea de pagini SEO-friendly

Marcaje Rich snippets Schema.org

Redirecturi SEO

Integrare cu Google Tag Manager

Promovarea pe Facebook cu Facebook Pixel + 9 evenimente urmarite

Coduri de urmarire in header, body si in finalizare comanda

incearca gratuit platforma

Hai sa vorbim despre cum

te putem ajuta sa iti cresti afacerea!

Cere detalii

Cookie-urile, precum si datele cu caracter personal, sunt importante pentru ca site-ul sa poata functiona in conditii optime. Pentru a va oferi o experienta cat mai buna, foloseste cookies ca sa tina minte faptul ca v-ati inregistrat pe site, sa colecteze statistici anonime, sa va poata oferi functii avansate, precum si sa va livreze continut personalizat de marketing.

Nu sunt de acord