FAQ - Platforma eShopTen
20 martie 2022 in Blog eShopTen - Sfaturi si stiri din eCommerce1. Gazduirea magazinului intra in costul lunar?
Gazduirea magazinului online este inclusa in costul lunar. Platforma eShopTen ofera Cloud Hosting.
2. Se poate muta gazduirea in alta parte?
Pentru eShopTen, hosting-ul este inclus in abonamentul lunar si nu poate fi mutat.
3. In cazul in care am parteneri care lucreaza cu feed-uri, cat costa aceasta setare?
Nu exista costuri aditionale in cazul in care partenerii tai lucreaza cu feed-uri. Tot ce trebuie sa faci este sa transformi feed-ul in format .csv si sa il importi din modul admin. Pentru a salva fisiere in formatul .csv poti folosi Microsoft Excel.
4. In pachetul magazinului online exista conturile retelelor de socializare (Facebook, etc)?
Da, poti afisa butoanele de social media pe site, astfel incat fanii tai sa te poata gasi usor.
5. In pachetul magazinului exista cont de mail?
Contul de mail nu este inclus in pachetul magazinului. Noi recomandam aplicatia Zoho, unde iti poti crea un cont gratuit.
6. Exista FTP separat de poze sau acestea se importa direct in magazin?
Pozele se importa direct din admin. Posibilitatea de import imagini se regaseste in partea de jos a paginii de import.
7. Care sunt modalitatile de actualizare/setare stoc si preturi de achizitie?
Se poate actualiza atat pretul de achizitie, cat si situatia stocurilor printr-un import de fisiere in modul admin.
8. Cum se seteaza stocul, numarul de bucati?
Stocul, respectiv numarul de bucati, se seteaza prin import de fisiere cu optiunea 'disponibilitatea in stoc'. Acest lucru se realizeaza manual pentru fiecare produs in parte.
8. Putem seta stocuri pentru fiecare varianta de produs in parte?
Stocul poate fi separat pentru fiecare varianta de produs in parte. Vei putea seta stocul in functie de marime/dimensiune/culoare pentru fiecare produs
9. Exista newsletter care se poate trimite direct din magazin catre clienti si cum?
Aceasta optiune este disponibila. Iti poti crea propriul template de newsletter. Acesta va fi populat cu produsele tale din site pe care vrei sa le scoti in fata in perioada respectiva. In ceea ce priveste chestiunile tehnice, ai nevoie de un abonament la un soft de comunicare in masa (NewsMan). Folosind acest tip de soft, noii abonati vin automat in contul tau.
10. Cum gestionez stocul?
Stocurile se actualizeaza automat dupa ce comanda plasata a fost confirmata.
11. Care e diferenta intre abonamentele eShopTen?
Singura diferenta intre abonamentele eShopTen este numarul de produse pe care il ai in site.
12. Ma poate ajuta cineva cu setarea contului?
Desigur. Pentru configurarea magazinului online poti alege dintre aceste servicii suplimentare.
13. Cat de mult pot modifica design-ul magazinului?
In ceea ce priveste design-ul magazinului, iti punem la dispozitie template-uri gratuite in modulul de administrare. Poti selecta astfel un template specific nisei tale. Toate layout-urile sunt responsive in conformitate cu cele mai recente cerinte de la Google. Poti modifica culorile, LOGO-ul, fontul, efectele bannerelor, bannerele sau background-ul site-ului.
Vezi aici toate temele de design.
14. Ma pot muta pe domeniul meu sau raman pe: magazinulmeu.websales.ro ?
Dupa ce expira varianta DEMO a magazinuluitau online este recomandat sa te muti pe un domeniu propriu.
15. Aveti integrare cu curieri?
Da. Vezi aici lista cu toti curierii integrati eShopTen. Ai nevoie doar de un contract cu un curier rapid, iar noi iti punem la dispozitie 6 dintre cei mai buni curieri de pe piata.
16. Ce modalitati de plata pot avea?
Platforma noastra iti pune la dispozitie multiple modalitati de plata, astfel incat clientii tai sa aiba o experinta placuta in urma achizitiei.
Vezi aici toti procesatorii de plati integrati.
17. Putem integra un feed de produse de la furnizori?
Integrarea feed-urilor este specifica fiecarui magazin online in parte. Acest serviciu nu este disponibil pentru versiunea eShopTen. Integrarea feed-urilor poate fi facuta doar in versiunea Premium a platformei ContentSpeed.
18. Pot migra de la StartUp la Premium ContentSpeed?
Cu siguranta! Poti migra catre versiunea Premium sau chiar catre cea Enterprise in orice moment doresti. Acceseaza www.contentspeed.ro pentru detalii.
19. Ce se intampla daca nu mai platesc?
In cazul in care nu platesti, dupa o perioada de gratie magazinul tau va fi sters de pe server. Practic, nu va mai exista.
20. Trebuie sa vin la sediu pentru semnarea contractului?
Nu este nevoie sa te deplasezi pana la sediu. Contractul este electronic si se regaste aici https://www.eshopten.ro/articole/termeni-si-conditii.html. Nu este nevoie de semnatura ta.
21.Cum pot achita abonamentul lunar?
Achitarea abonamentului lunar se poate realizat direct din Contul tau de client.
22. Oferiti si servicii de marketing?
Desigur. Avem un departament de marketing online cu specialisti dedicati din mai multe domenii. Vezi aici modulele de marketing disponibile.
Incearca ACUM platforma eShopTen! Creeaza-ti gratuit propriul magazin online.